- B2.2

 Inglise keel B2.2 tasemele

Reeder Keeltekooli täienduskoolituse õppekava: Inglise keele kursus  keeletasemele (B2.2)
 
Õppekavarühm ja õppekava koostamise alus
0231-Keeleõppe õppekavarühm. Euroopa Keeleõppe raamdokument
 
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 150 akadeemilist tundi, millest 120 akadeemilist tundi on auditoorne töö ning 30 akadeemilist tundi on iseseisev töö. Õppetöö toimub kaks korda nädalas kaks akadeemilist tundi korraga või üks kord nädalas 3 akadeemilist tundi korraga.

 

Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused Inglise keelt õppida soovivad täiskasvanud, kellel  on  inglise keeles  saavutanud keeletaseme  B2.1. Samuti need, kelle suulise testimise tulemus andis  B2.1 taseme.

Alustamise tingimus on koolitusele registreerimine.
 
Eesmärk ja õpiväljundid
Keeleoskustaseme B2.2 saavutamine inglise keeles.

 

Kuulates saab  aru pikkadest kõnedest, ettekannetest, teleuudistest ja filmide sisust. Lugedes saab aru kindlaid seisukohti väljendavatest artiklitest ja ka  tänapäevasest proosast.
Oskab vestelda  spontaanselt ja ladusalt inglise keelt emakeelena kõnelevate inimestega, väljendades ja põhjendades oma  seisukohti, samuti on võimeline vestlust juhtima
Oskab selgitada oma seisukohti ja arvamusi aktuaalsetel teemadel, tuues välja nii poolt kui vastuargumendid. 

Oskab kirjutada selgeid detailseid tekste (essee, aruanne, referaat) edastades infot ja põhjendades olulisi aspekte.

 

 Õppesisu

 

Teemad: Igapäevasituatsioonid

 Sünd, abielu, surm

 Perekond, sõbrad ja sugulased

Töö

Seltskondlik vestlus ja arvamuse avaldamine.

 

 

Grammatika: 

Eelnevalt õpitud ajavormide kordamine. Oleviku ajavormid:liht ja kestev olevik (isikuline ja umbisikuline); Mineviku ajavormid (kestev minevik ja enne minevik) used to kasutamine. Keeldu, käsku ja soovitust väljendavad modaalverbid. Tuleviku ajavormid (samuti may, might ja could). Erinevat liiki küsimuste moodustamine. Verbifraasid ees- ja järelliited. Omadussõnad, määrsõnad, hääldus ja sõnade rõhuasetus. Ametliku ja mitteametliku kirja kirjutamine.

 

 

Õppemeetodid


Koolituse jooksul arendatakse kõiki keeleoskuse osasid– rääkimis-, kuulamis-, lugemis- ja kirjutamisoskust. Põhirõhk on suulise väljendusoskuse arendamisel.

Palju kasutatakse paaris ja grupitööd, et julgustada õppijat suhtlema. Grammatikat käsitletakse süstemaatiliselt koos  teiste osaoskustega.

Et õppijat võimalikult aktiivselt kaasata õppetöösse kasutame väga erinevaid  õppemeetodeid, põhiliselt aktiivõppemeetodeid – aktiivne loeng, küsimused, arutelud, paaristöö, rühmatöö, iseseisev töö, situatsiooni-ja rollimängud, väitlus, ristsõnad, erinevad õppemängud jne.

Kõnelemisoskuse arendamine:
hääldusbaasi formeerimine, hääldusvigade korrigeerimine, õige intonatsiooni harjutamine; 
- dialoogid, rollimängud, intervjuud, vaidlused, interaktiivsed ülesanded; 
- teksti häälega lugemine, loetud ja kuuldud teksti või dialoogi jutustamine;
- olmesuhtlus, situatiivne suhtlus, ettekanded kodulugemisest.

Kuulamisoskuste arendamine:

autentse ja aktsendiga inglise keele kuulamine CDlt, dialoogide läbiharjutamine;
autentse häälduse ja intonatsiooni imiteerimine;
- ülesannete täitmine kuuldu põhjal: vajaliku informatsiooni eristamine kuuldust, küsimustele vastamine, õige ja vale informatsiooni eristamine.

Lugemisoskuste arendamine:

- erinevate tekstide lugemine, tundmatu teksti lugemine sõnaraamatuga, tõlkimine;
- tundmatu teksti lugemine ilma sõnaraamatuta, võõraste sõnade tähenduste tuletamine kontekstist;
- lugemisharjutused: tekstilõikude järjestamine, pealkirjastamine, valikvastused, küsimuste esitamine, küsimustele vastamine, tõesed-väärad väited; 

- kokkuvõtte tegemine.

Kirjutamisoskuste arendamine: 
- ankeedi täitmine;

- postkaartide, ametliku ja mitteametliku kirja, narratiivse kirjandi kirjutamine.

- arvamuse avaldamine ja kokkuvõtete tegemine

-  essee, kirjandi ja referaadi kirjutamine

 


Õppekeskkond
Õpperühmad ei ole suuremad kui 12 õppijat.

Meil on olemas 5 koolitusklassi. Neli suurt klassi, kuhu mahub kuni 12 õppijat ja üks väike klass kuhu mahub kuni 5 õppijat. Ruumide sisustusse kuuluvad valgetahvlid, arvuti või cd-mängija, LCD telerid, korralik valgustus ja õppelauad-toolid. Igas klassis on olemas  kohvinurk ja  tasuta wifi -ühendus. Lisaks on ligipääs liikumispuudega õppijale (olemas kaldtee ja lift, päevasel ajal on võimalik  kasutada inva wc, mis asub meiega ühel korrusel perearstikeskuses). Koolitusruumid, õppetehnika ja õppevahendid vastavad töötervishoiu ja tööohutuse nõuetele.
 
Iseseisva töö kirjeldus
Suurem osa koduseid  töid  on harjutuste vormis. TV ja õpikust harjutuste tegemine, õppekomplektis olevate plaatide kuulamine,  lühemate tekstide kirjutamine, tõlkelaused,  sõnade õppimine. Iseseisev töö on mõeldud tunnis õpitu kinnistamiseks. 

Õppematerjalid
 Kursus on üles ehitatud  õppkomplektile New Headway Intermediate 4th edition (Liz ja John Soars, Oxford University Press 2011) õppekomplekt sisaldab ( õpik, tv ,cd-d), lisaks kasutame English grammar in Use  Raymond Murphy  ja  Reeder Keeltekooli jaotusmaterjale.

Õppekomplekti hind lisandub koolituse tasule. Reeder Keeltekooli jaotusmaterjal on koolituse sees.



Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetod ja -kriteeriumid 

Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele ja kirjaliku lõputesti, mis hõlmab kõik õpitud teemasid ja grammatikat vähemalt 60% sooritanutele väljastatakse tunnistus.
Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele, kelle lõputesti tulemus jääb alla 60% või kes ei ole lõputesti sooritanud, väljastatakse kursusel osalemist kinnitav tõend.

 

 
Koolituse läbimisel väljastatav dokument 
Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele väljastatakse tõend kursuse läbimise kohta.

Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele  ja kirjaliku testi vähemalt 60% läbinule väljastatakse tunnistus. Kui testi tulemus on alla 60% väljastame tõendi.(Kirjaliku testi sooritamine on vabatahtlik)
 
Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus
Koolitajal on filoloog või inglise keele õpetaja kutse.

Õppekava kinnitamise aeg
Kuupäev – 01.06.2016